Buscar

Tuesday 11 September 2012

FIFA 13, DEMO



EA sports salah sebuah syarikat pengeluar games berasaskan sukan mengumumkan akan melancarkan demo untuk game FIFA 13. EA mmg bagus kalau mengeluarkan nama permainan mengikut nobor dan tahun.tak percaya,cuba tgk game fifa dorg memang semuanya berakhir dgn tahun atau nombor.Fakta!!

Game FIFA 13 akan melancarkan game demo di Amerika Utara dan Eropah untuk konsol permainan PC, Xbox360 dan PS3. Untungla,aku ada pc jea,orang cakap men game FIFA dekat PS3 atau Xbox 360 lagi best.

Untuk game demo nie, tidak semua team boleh digunakan hanya sesetengah team sahaja seperti AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus, and Manchester City dan Barcelona. Cover untuk gmae nie akan diletakkan gambar Lionel Messi. Sorry fans liverpool, team anda hanya tinggal sejarah(teringat masa men game PES 2010 Torres jadi dedicated player untuk cover, memang power giler Torres masa tu).

Gameplat untuk game FIFA terbaru ni akan dimasukkan element2 baru seperti kesan impak, first touch dan penambahbaikan dalam AI untuk menyerang, bertahan dan dalam mode career.
Tak sabar rasanya nak test game FIFA yang terbaru nie. hurm,pastikan anda semua download FIFA 13 untuk mencuba permainan baru dari EA sports nie.

1 comments:

Anonymous

napa nak mention nama liverpool?? napa tak MU? ada ka cover player mu utk cover fifa 13 neh?? shit admin.

Feel like saying something

Sori kalau komen anda yang mengarut akan di remove.

 
FootballScraptBook | Copyright © 2011 designed by: compartidisimo | With the technology: Blogger

Kalau anda suka entry blog ini, support lah dengan like pages blog ini di facebook.

Powered By EXEIdeas